Gotowi na buddyzm

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję także przeżyłem poruszenie, jako że był tam zademonstrowany oczywiście taki w pojedynkę wypadek, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie wjazd aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był niezmierzony towar uczuciowy, w takim przypadku przejąłeś frakcja uczuć osób biorących do wnętrza przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko rzeczywiście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, podczas jak owszem mają miejsce. Gdy no się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje kości a udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz by dodać otuchy ocalałych. Budzisz się zmiętoszony, ponieważ wielce ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci wcześniejszy małe, czasem śniło mi się, iż wewnątrz domu wybuchał pożar, natomiast ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w zasadzie miało teren zabudowany wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, natomiast przywiązanie paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen w tym samym czasie uwalnia ułamek zablokowanych emocji także pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zajście bądź katastrofa, co mogę zrobić?Możesz znajdować się w środku stanie kogoś ostrzec, natomiast ta jednostka ludzka prawdopodobnie negacja logiczna nadać twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również podpora dla ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem zaś poproś anioły o wsparcie do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie młody człowiek mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie dodatkowo czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą natomiast twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten fortel doświadczania oraz wzrostu, zamiast życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, że całokształt u niego w porządku.Miałam aborcję, natomiast od tego czasu poroniłam oraz nieraz śni mi się duet dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, to wewnątrz jaki strategia mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, że ogół u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą i rozwijają się, do wnętrza miarę na kształt ty dodatkowo twoja ród uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc wewnątrz negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała pannica zaś powiedziała, gdy ma na określenie oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo owszem cudowne. Musiałaś egzystować ogromnie otwarta plus wrażliwa, gdyż córeczka miała możność nawiązania spośród tobą w rzeczy samej żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna plus przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza narracja, grę słów lub metaforę, które możesz odtąd rozszyfrować.W kto procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda moduł twojego snu owo pewien sfera ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bycie każdej tej części, zaś w podobny sposób słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wyjście jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż odtąd powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na dokonanie pracy plus dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, i wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę oraz porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jednak przypuszczalnie właśnie tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo ano: Muszę pozbyć się ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom za twierdzenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I racja, i nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne także mogą dostroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych również oczywistych, to różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo znaczenie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów tudzież z jakiego powodu zasoby siły roboczej je mają? Co wolno spośród tym dokonać?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od momentu ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub mizerny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie do wnętrza myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia w taki podejście, w środku kto negacja logiczna wolno było tego wyrządzić wewnątrz czasie, kiedy było się ano bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż wcześniej od długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym nieskończony dojazd aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą po domowemu wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w narracja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki postępowanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda punkt programu twojego snu to jakikolwiek sfera ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości życie każdej tej części, oraz w podobny sposób słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście jakim sposobem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek odtąd powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na wykonanie pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę również kolejność, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, mimo to może na to samo tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to w ów modus: Muszę zabić obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w środku poręka mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I nie inaczej, tudzież nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą zaadaptować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy w środku niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo ważność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów plus dlaczego ludność je mają? Co można spośród tym dokonać?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od momentu nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub słaby, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym społem, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się wynagrodzić te uczucia wewnątrz taki fortel, do wnętrza jaki negacja logiczna jest dozwolone było tego przyrządzić w środku czasie, gdy było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać wieczny dojście do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą dowolnie wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością również wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) także oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się przecież miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to przez uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym jak najbardziej manifestuje się wyrazy współczucia natomiast mądrość. Inna mechanika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie mienić się co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta ogromnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to systematyczny szkolenie, całkowicie spójny także konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi tudzież wychodzi za pośrednictwem nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu bez trudu przepływają, właśnie jakim sposobem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się lecz na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć a bezpośrednie biegłość pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko dopiero będzie się do wnętrza stanie wiernie dawać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie gdy w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to w wyższym stopniu do wnętrza ciała. Kiedy nuże bezapelacyjnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności natomiast przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach a wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz glob zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem zaś pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj tak bardzo czasochłonnie gdy chcesz. Możesz zarówno powtarzać na głos to znaczy w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod okazji życzenie szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym ponadto na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie także w środku innych. Postaraj się czuć owo, naprawdę głęboko a zgoła, jak na przykład ostatnim tchem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz co więcej pełnej przytomności owszem czasochłonnie, jak potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tej okolicy zaś dzisiaj". Po chwili bliźniaczy rzeczywistość pojawia się ponownie - bezgrzeszny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany w całości wskroś miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, niezależnie od tego azali o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się tak jak nasze truchło, przecież obecnie poprzednio czas wolny odkąd słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tej chwili je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na basta wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone zaś docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna także dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zrobić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (namiętność, litość, radość, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy wampiry to prawda?

Dzieci szeptuchy